باربری مشهد به بابل | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بابل – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات قائم شهر- بابلسر- نور- چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بابل -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (قائم شهر- بابلسر- نور- چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


بابل
بابل با طبیعتی دیدنی و جاذبه‌های گردشگری متعددی همچون آبشار درازکش، آبشار شی الیم، آب‌گرم ازرو و جنگل‌های سرسبز، یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در استان مازندران است.بابل، یکی از شهرهای زیبا و دیدنی استان مازندران است که با شمار زیادی از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تفریحی، از پرگردشگرترین شهرهای کشور به حساب می‌آید. 
آبشار درازکش
آبشار درازکش یکی از زیبایی‌های بکر و دست‌نخورده طبیعت بندپی شرقی است که در دل جنگل واقع شده است و شامل پنج آبشار با ارتفاع‌های مختلف می‌شود که ارتفاع یکی از آن‌ها بیش از هفت متر است. باربری مشهد به بابل - این آبشار ابتدا به یک حوضچه بزرگ می‌ریزد و سپس به‌صورت رودخانه‌ای در جهت شمال ادامه مسیر می‌دهد که در فصل پاییز آب نسبتا زیادی دارد؛ ولی بیشترین میزان آب آن در فصل بهار است. 
اگر اهل شنا و آب‌تنی هستید، فرصت را از دست ندهید و از همین آبشار مرتفع نهایت استفاده را ببرید یا فقط در زیر سایه درختان و هوای مطبوع آن، کمی استراحت کنید. سایر آبشارها قدری جلوتر هستند؛ اما به‌دلیل مسیر گل‌ولای، بازدید از آن‌ها دشوار است.
سفر به آبشار درازکش برای افراد علاقه‌مند به طبیعت‌گردی مناسب است و از همین رو همراه داشتن لوازمی مثل کفش کوهنوردی (پیاده‌روی)، کلاه و عینک آفتابی، لباس مناسب فصل، آب آشامیدنی، مواد غذایی مقوی و... ضرورت دارد.
آبشار شی الیم
آبشار شی الیم در دو کیلومتری جنوب شرقی روستای گاوزن محله در میان دره‌ای انبوه از درختان جنگلی واقع شده است. باربری مشهد به بابل - این روستا از توابع بخش بندپی شرقی شهرستان بابل است که در قسمت غرب رودخانه‌ سجادرود (سجرو) قرار گرفته و با روستاهای فیروزجاه ثابت، لمسوکلا، سرجیکلاو سماکوش محله همسایه است. دسترسی به این آبشار از طریق جاده ارتباطی شهرستان بابل به گلوگاه، جاده سیرداغ و سپس گاوزن محله امکان‌پذیر است. دره آبشار درست در سمت شرق روستا قرار دارد.

ارتفاع آبشار طبقاتی شی الیم به بیش از ۳۰ متر می‌رسد که از صخره‌ای زیبا به پایین جاری و در طول مسیر باعث فرسایش سنگ‌ها می‌شود. حوضچه‌ای کوچک و پرآب در پایین هر طبقه وجود دارد که آب آن به طبقه زیری می‌ریزد.
باربری مشهد به بابل و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بابل - قائم شهر- بابلسر- نور- چمستان- نکا- چالوس - فریدونکنار - بهشهر- امیر کلا- رامسر - جویبار- رستمکلا- محمود آباد- خلیل شهر - کلاردشت-نوشهر- تنکابن  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بابل،حمل بار از مشهد به بابل ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: